خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مدیریت کسب و کار
مدیریت کسب و کار
قیمت : 2,500 تومان
تحقیق در مورد اندازه سازمان
تحقیق در مورد اندازه سازمان
قیمت : 3,000 تومان
پاورپوینت سيستم مديريت ايمنی ، بهداشت و محيط زيست
پاورپوینت سيستم مديريت ايمنی ، بهداشت و محيط زيست
قیمت : 8,000 تومان
پاورپوینت مديريت توليد و عمليات
پاورپوینت مديريت توليد و عمليات
قیمت : 8,000 تومان

پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری

پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری

پاورپوینت حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری

فرمت فایل : ppt

قابل ویرایش

تعداد اسلایدها : 22 اسلاید

فهرست مطالب:

تکلیف مدیران و کارکنان براساس ماده 25 قانون مدیریت خدمات کشوری

مفاد منشور اداری اخلاقی

اهداف منشور

اصول حاکم بر منشور اداری اخلاقی

متن سوگندنامه کارکنان

پیشینه سوگند کارمند در قانون

هدف از آشناسازی مردم با حقوق و تکالیفشان

شیوه های اطلاع رسانی عمومی

اقدامات دستگاه ها برای رعایت تساوی حقوق مردم در شرایط مساوی

تکالیف دولت در تأمین حقوق مردم و مراجعان

بخشی از اسلایدها :

مفاد منشور اداری اخلاقی:

الف) انجام وظایف و مسئولیت های شغلی و سازمانی

1-رعایت نظم و انضباط در انجام فعالیت ها و حضور به موقع

2-پشتکار و جدیت در انجام وظایف و مسئولیت ها و انجام صحیح، دقیق و به موقع آن

3-به روز نگه داشتن دانش در زمینه فعالیت های شغلی

4-ارزش گذاری به ایده ها و افکار جدید و تلاش برای اجرای آن

5-تلاش برای افزایش بهره وری فردی و سازمانی

6-حفاظت از تجهیزات و سرمایه نظام اداری و استفاده مطلوب از آنها

7-عدم تأثیرگذاری روابط خویشاوندی، قومی، جنسی، نژادی و مذهبی در فعالیت ها، تعاملات و تصمیمات اداری

8-تقویت روحیه انتقاد پذیری

9-در نظر گرفتن رضایت خداوند در هر حال و خدا را ناظر بر اعمال و کردار دانستن

ب) رفتار و برخورد با ارباب رجوع

1-مردم و شهروندان ذی حق در نظام اداری هستند. تلاش نماییم با ایجاد ارتباط مناسب و ارائه خدمت بهتر، تصویری مثبت از دستگاه اجرایی و نظام اداری در ذهن آنان ایجاد کنیم.

2-به مراجعه کنندگان به صورت عادلانه و در چارچوب قوانین و مقررات و ضوابط خدمت ارائه کنیم.

3-در محدوده وظایف شغلی اطلاعات و راهنمایی های لازم و مناسب به ارباب رجوع ارائه و در زمینه خدمات، شفاف سازی کنیم.

4-خواسته های قانونی ارباب رجوع را در چارچوب وظایف خود با صحت، دقت و سرعت و بدون تشریفات زائد اداری و تحمیل هزینه های اضافی انجام دهیم.

5-به ارباب رجوع احترام گذاشته و با آنها گشاده رو باشیم.

6-به نظرات و پیشنهادها و بازخوردهای شهروندان و مراجعه کنندگان به عنوان منبعی گرانبها برای بهبود عملکرد نگاه کرده با دید منطقی به آنها توجه کنیم.

7-به نظم و آراستگی شخصی و محل کار خود توجه کنیم.

8-سعی کنیم تا فرهنگ تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات مردم به یک ارزش حاکم در نظام اداری تبدیل شود.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

h-m_1593772115_41438_4828_1122.zip0.28 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 4,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت