خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
روانشناسی تبلیغات
روانشناسی تبلیغات
قیمت : 2,000 تومان
تحقیق در مورد جنگ روانی
تحقیق در مورد جنگ روانی
قیمت : 3,000 تومان
تحقیق در مورد زمین
تحقیق در مورد زمین
قیمت : 2,000 تومان
تحقیق در مورد انواع ابرها
تحقیق در مورد انواع ابرها
قیمت : 2,000 تومان

تحقیق در مورد نقش تبلیغات در بازاریابی

تحقیق در مورد نقش تبلیغات در بازاریابی

تحقیق در مورد نقش تبلیغات در بازاریابی

تعداد صفحات : 51 صفحه

فرمت : word ( قابل ویرایش )

فهرست مطالب :

درک درست تبلیغات

تکنیکهای اجرایی تبلیغ

موزیکال

ارایه تاییدیه

داستان گویی

مستندات علمی

تبلیغ دوتکه

شایستگی فنی

نمای نزدیک

رتوسکوپ

مقایسه

حل مشکل

فرد سخنگو

سبک زندگی

انیمیشن (نقاشی متحرک)

سریال (مجموعه تبلیغ)

خیال پردازی

روش‌های ‌تبلیغ

بروشور

تبلیغات ‌پستی

پیام ‌از ‌طریق ‌ایمیل

مجلات

خبرنامه

روزنامه‌های ‌کاملاً ‌محلی

پوسترها ‌و ‌تابلوهای ‌اعلانات

تبلیغات ‌رادیویی

بازاریابی ‌از ‌راه ‌دور

تبلیغات ‌تلویزیونی

صفحات ‌وب

راهنمای ‌تلفن ‌مشاغل

فعالیت ‌تبلیغی ‌از ‌طریق ‌رسانه‌ها

سایر ‌فعالیت‌های ‌تبلیغی

نکاتی در مورد تبلیغات

اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی

ترجمه یا برگردان پیام تبلیغاتی

تبلیغات با توجه به ملاحظات فرهنگی

تبلیغات با توجه به ملاحظات رسانه‌های جهانی

مفهوم تبلیغات در نقطه خرید

روش‌های تبلیغ در نقطه خرید

آینده تبلیغ در نقطه خرید

100 فرمول تبلیغات در بازاریابی

تبلیغات خلاق

چند نکته برای فروش

چگونه یک آگهی تبلیغاتی بسازیم؟

عنوان آگهی چه تاثیری در فروش دارد؟

پنج اصل برای ساخت یک آگهی موثر

موازنه تبلیغات و رشد اقتصادی

منابع

بخشی از متن :

درک درست تبلیغات

کلودهاپکینز در خصوص مواردی که یک آگهی را موفق می کند، می نویسد:

«درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تاکید می کنم. تنها هدف تبلیغات، افزایش فروش است. سودآوری یا عدم سودآوری آن به میزان فروش بستگی دارد. تبلیغات برای ایجاد یک تاثیر کلی نیست‎؛ برای ثبت نام شما در اذهان مردم نیست. برای کمک به فروشندگان دیگر شما نیست. با آن مثل یک فروشنده رفتار کنید. آن را مجبور به توجیه خود کنید. آن را با دیگر فروشندگان مقایسه کنید. هزینه و نتیجه را حساب کنید. بهانه ای را از یک فروشنده خوب نمی پذیرید، از آن هم نپذیرید. آنگاه چندان به خطا نخواهید رفت.»

وظیفه مهم تهیه کننده آگهی انتقال نکات فروش به مزایایی است که برای خریدار دارد و آگهی دهنده همیشه باید در موقع تهیه آگهی، خودش را به جای خریدار بگذارد و متوجه باشد که آگهی را از درون چشم خریدار که جنس را می خرد تهیه نماید نه از نظر تولید کننده جنس که می خواهد جنس خود را به فروش برساند. پس اولین اصل در تهیه آگهی تبلیغاتی جلب اعتماد مشتری با آموزش صادقانه است.

تکنیکهای اجرایی تبلیغ

گام بعدی در تهیه آگهی تبلیغاتی‏ انتخاب تکنیهای اجرایی تبلیغ است؛ در این مرحله تهیه کننده آگهی تبلیغاتی باید توجه خود را معطوف به چگونگی اجرای تبلیغ کند؛ بعبارت دیگر وی باید بررسی کند که چگونه جاذبه ای را که برای تبلیغ در نظر گرفته شده است به تصویر بکشد و از چه تکنیکی برای به تصویر کشیدن آن استفاده کند.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

naghshe-tablighat_1588082028_40124_4828_1306.zip0.93 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 4,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت